8:e Mars

Sitter här med min "goda" frukost, Nu får jag äta havregryns gröt varje morgon istället för yogurt,macka osv. inge kul men det funkar. Nyttigare om inte annat.
Ska kanske till mor & far idag också, idag skulle bror och hans barn dit också så kan ju vara trevligt att träffa de.
Pallar inte att bara sitta hemma hela tiden, När Liam kom så försvann vännerna ,Eller jaa, Många verkar gått och gömt sig, Varför? Om det är så att alla tror att ja inte har tid så är det helt fel, jag har all tid i världen, eller jaa nästan iallafall,Trodde det skulle bli tvärt om när han kom, Att alla skulle börja höra av sig och att man nästan aldrig skulle få tid för sig själv, haha, men så var det verkligen inte, finns ju de som man umgicks med massor förut som inte ens har träffat honom. Så tråkigt.

Nu ska jag äta upp den goda gröten sen blir det att hoppa in i duschen  !

Byee..


Haha, Tänk när man tog det här, EGO
Så kul att kolla på alla kort såhär ett tag efter jum hittar massa roliga kort.

Kommentarer
Postat av: sara

Vi får ta o ses nån dag:) kanske på torsdag för då är jag ledig tänkte åka till poppe då:)

2009-03-08 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0