9:e Mars

Idag var vi på efterkontroll, vi pratade lite om allt som hänt sen sist vi sågs och det är ju en hel del :)  Var trevligt att träffa henne igen. Nu gör man väl inte det kanske fören nästa skrutt är påväg =P

Tog en promenad från stan och hem idag, det var ganska skönt att gå den biten nu när det var lite bättre väder, det jobbiga var väl bara att jag kanske inte hade rätt skor precis, Klackar i de jäkla gruset är bara jobbigt.

Åh så träffade jag på Natalie på stan idag, Shiit vilken mage, Såg både jätte mysigt och jätte jobbigt ut, haha. Och hennes dotter har blivit jätte stor sen man träffa på de sist:)  Så henne kanske man skulle träffa i veckan igen :)

Sedan kom P hit på besök, vi bakade kokos kakor och havreflarn så det blev fika och prata skit :)

Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig snart, är jätte trött och imorgon så ska jag ju på läkarbesök med Liam sen kanske träffa Johanna :D Då måste jag komma ihåg pengarna på kylen ! Du får påminna mig om du nu läser det här .


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0