Hemma

Då var vi hemma igen, Jag träffade på Fredde så vi passa på att äta lunch tillsammans, Wok blev det idag, Sedan gick vi in på Cubus och pratade lite med Liam´s farmor , Där vi också lät Liam vara modell , Vi fotade honom för en tävling :) Så får vi väl se sen hur det går med det men man kan ju alltid hoppas att vi vinner =P

Hittade tyvärr inget till min bror, men nu vet jag iallafall vad jag ska köpa antar jag, Men vill inte skriva det här OM han läser denna blogg ! Som jag inte tror att han gör men man vet ju aldrig. Det var ganska svårt att få det att bli bra, han kan ju inte stå själv ännu =P

Sparade två bilder som inte är med i tävlingen men visst var är han en liten snygg modell ?! ;)

 

Äntligen hemma, nu ska vi äta båda två, sedan blir det städning !
Fick med mig en hel del kläder till Liam också:



Jag fick också lite små prylar med mig hem :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0