Kärlek

Nu sitter man här såhär sent igen och äter, idag blev det mini baguetter , Inte bra alls att äta såhär sent men vad ska man göra ? Vi var ju hungriga, Liam ligger och sover, han har vart vaken hela dagen nästan, han sov bara på vägen till Tuna Park och sen var han vaken från att vi kom dit tills att vi skulle gå, så fort ja klätt på honom så somna han och sov hela vägen hem, sen dess hade han vart vaken så nu somnade han nyss så gott , Kan ju hoppas på att han sover hela natten nu också :)


Tänkte på en sak idag, Man skulle ju absolut inte blondera håret när man är gravid fick jag höra så då hoppade jag det då men hur är det med amning?  Det kan väl inte vara samma sak iallafall. . Jag vill ju prova att göra lite ljusa slingor, tänkte att jag skulle köpa idag men stod där och vela, och tillslut så blev det inget, Funderar på om man kanske ska göra det hos frisören istället också, Då kanske det blir en aning bättre + att om det inte blir bra så får dom ju fixa det tillsman blir nöjd så :)

Någon som vet ?




S ö t n o s

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0