Kladdkaka

Gjorde en kladdkaka , tog receptet från Arlas sida, Tycker inte att den blev någe vidare, visst den blev precis som det stod att den skulle bli : (( Kakan blir låg med ganska hård yta och lite kladdig i mitten. )) Men Jag har ätit en del godare.
Nu ska jag strax gå och sova, men kom precis på att jag har en hel del att röjja upp i sovrummet, Massa kläder som ligger i högar överallt, Jag gjorde inte riktigt klart där inne förut sen glömdes det bort och såklart kommer jag på det nu när jag är jätte trött och bara vill gå och krypa ner under täcket.
Men men, ja får väl ta reda på det där innan nu då.

Imorgon får jag träffa underbara Linnea äntligen=D Vet inte vad vi ska hitta på men det visar sig väl, kan ju hoppas på bra väder så vi kan gå ute en sväng iallafall.

Vad kan man hitta på till bror min då som fyller 25 år på söndag. Nått förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja du då har vi att göra :P Vänta bara tills liam börjar krypa :P

2009-03-14 @ 06:59:53
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Erica...

söt bebis! :D

2009-03-14 @ 16:49:21
URL: http://eriiicad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0