Mat i magen

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat, idag fick det bli något väldigt snabbt och lätt lagat, det blev pasta med bacon och broccoli sås, blev gott det .

Haha, sitter och småskrattar för mig själv, Lina skicka en bild där hon har på sig en sumo dräkt , Riktigt snygg alltså !

Liam sover fortfarande så jag sitter här och funderar på om jag ska gå och duscha och göra mig klar så att det bara är att hoppa till sängs sen när han har vaknat och ätit, Måste bädda rent i sängen och mysa lite i soffan först innan jag ska sova ioförsig:)  sen har vi en jäkla massa tvätt som vi måste ta reda på, har inte orkat lägga in allt i de garderoberna som det ska ligga i så allt ligger kvar i dessa snygga blå Ikea påsar,haha, och så hänger det en massa på torkställningen som måste vikas och sedan in där det ska ligga. Det får jag nog ta imorgon istället, Träffar jag inte Pontus som vi sa att vi kanske skulle göra så kan jag ju ta mig i kragen och storstäda lite, tvätta golv,fixa tvätten och damma överallt, det sitter jag och säger här och nu men tror ni att det kommer bli så? Haha, ja vi får väl se vilket humör man är på imorgon:)

Nu blir det att hoppa in i duschen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0