4:e Mars

Liam ligger och gosar med sin snutte groda





Igår kväll så hände det mig ! Usch ! Jag brukar inte råka ut för kräksjuka men nu var det min tur. Redan idag mår jag mycket bättre, känner mig bara lite tom i magen, Har fått i mig lite mat nu senare på dagen iallafall, och det behövs ju verkligen med tanke på att Liam får inte den näring han behöver om jag inte äter bra.
Fredde kom hem tidigare från jobbet och mådde mindre bra han också, han har sovit en hel del nu sen han kom hem, Får hoppas på att det inte är kräksjuka påväg där också.

Nu ska jag strax gå och sova tror jag, Fast med tanke på att jag har sovit nästan hela dagen så är jag inte alls trött, men vill ju ändå inte sova hela dagen imorgon också. Mår jag bättre imorgon så vill jag tvätta och städa massa här hemma, Ingen som haft ork till det dessa dagar så det behövs nu.

Sötaste

   

Kommentarer
Postat av: Nadja

Usch va hemskt med kräksjukan.... ;-/



Så han ska inte ens få i sig ngt från laktosfria hyllan, shit va svårt de måste vara trots att de bara gäller en vecka. Skriker han mycket pga koliken?

2009-03-04 @ 11:06:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0