Världens finaste



Hur kan man vara så söt ?! <3
Där har vi allt lyckats :)

Igår hos tandläkaren så gick allt jätte bra, fick ta några kort för att de skulle se vilken grupp jag tillhörde, och det blev den lägsta, Så 35kr i månaden för min del=D
Tänkte att det är lik abra att ha de där avtalet.Trodde att jag skulle ha minst ett hål men icke sa nicke, det klarade jag mig ifrån, allt såg så bra ut, hade början till ett hål men de sa de sist också, händer ju aldrig nått med det, Den turen har jag.


Idag gick jag till Tuna park i det underbara vädret,Där jag åt lunch med Fredde, sedan tog jag mig ner på stan där jag träffa Honka, Gick in på ett jätte mysigt fik sedan blev det att traska runt i lite affärer, Liam fick lite kläder idag igen, Hittade dessa söta: en cool gubb keps, en fin ljusblå tröja och ett par rutiga fina brallor :)

   

För nån dag sen så fick han denna jätte fina tröja av hans gammelmormor som hon stickat :)



Nu ska jag börja göra iorning mig för läggdags, Känner mig trött och sliten :P Ont i halsen har jag lyckats få också Hoppas på att det är bättre imorgon, Natti Natti


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0