12:e April

God morgon !
Idag har jag mycket att hinna med, Vi ska åka till Sara,Johan och lilla Seline lite senare under dagen och innan det så måste jag hinna städa,duscha,sminka,föna,mata Liam och äta själv, Men klockan är bara strax över 08.30 så det är lugnt tror jag, Sen kan jag ju alltid fortsätta lite med städningen när vi kommer hem igen om det nu skulle vara så.
Vi skulle ta bussen till skogstorp vid lunch nångång, så det borde bli ganska lagom.

Nu ska jag gå och fixa iordning en stor god frukost då jag är jätte hungrig redan,även fast jag nyss klev upp ur sängen.

Kom på igår kväll att jag glömt lägga in ett litet grattis till Liam som igår blev 4 månader, Klantigt av mig eller hur =P

GRATTIS LIAM , 4 Månader 11/5-09


Bild : Januari 2009

Tänk vad tiden går fort, Bara att njuta av den här tiden med våran lilla älskling för snart står han här på sina egna ben,tjatar om vilken tid han ska få komma hem,hur jobbigt det är med skola,att han ska ja pengar till dittan och dattan osv. haha, Sötnos !

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Kursen var ingen höjdare! Det är ju bara för att få in pengar men det är skönt att jag och Andreas kommer att kunna köra tillsammans i alla fall.

Ååh 4 månader grattis till honom :)

2009-05-12 @ 09:51:53
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Heidi

neee men jag köper ju ett (: ett årskort då så kan vi hänga där heeeela sommaren å ha picknick och massa mys (:

2009-05-12 @ 11:05:34
URL: http://metrobloggen.se/fitnessdaniella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0