13:e Maj

Godmorgon
Blev en gansk ajobbig morgon, Jag vaknade 04.00 och såg att Liam låg och vred och vände på sig, tillslut vaknade han och jag gav honom mat, han somnade inte direkt utan vi låg och myste fram till klockan 06.00 ,Jag halv sov väl lite då och då.Men sen vaknade han igen strax efter 08.00.
Nu sitter vi här och kollar på barnprogram, det gillar han, mycket färger och rörelser, Men ska snart gå och göra iordning för frukost.

Får se om Fredde kanske får se honom rulla idag då , kanske, kanske inte.

Dagens Outfit =)

  

Kommentarer
Postat av: Sara *Alicias mamma*

haha nej duy det behöver jag inte. Hon är så varm av sej.. Nog tänderna som spökar..

2009-05-13 @ 13:04:26
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0