17:e Maj

Godmorgon !
Igår på morgonen så provade vi att ge Liam flaska, men då ville han inte alls ha den, han bara skrek ,men vi var så jäkla stressade också så hade inte tid att knappt försöka så jag fick gå och amma honom istället, men senare på kvällen så tänkte vi prova igen, Denna gång tog jag honom i tankar om att han kanske vill känna lukten av mig eller så, då kanske det går bättre, och det gjorde det verkligen, han tog den direkt, Kom på också att på morgonen så skrek han ju bara av hunger så han provade inte ens att suga på den, och då med andra ord så kunde han ju inte veta att det skulle komma mat, även om vi droppade lite då men de funkade inte, Men nu gick det iallafall jätte bra, så nästa gång får Fredde prova igen :)



Idag så kommer Liam´s mormor hit, vi kanske ska gå en sväng till tuna park , vet inte riktigt vad hon skulle ha där men nått var det.  Nu ska jag strax hoppa in i duschen ,äta frukost och sedan göra oss iordning med de sista innan hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0