1:a Maj

Godmorgon på er !
Denna dag har börjat utmärkt, vaknade klockan 07.00 matade Liam och låg och myste en timme, sedan hoppa jag in i duschen och så blev det att fixa lite här innan det var dags för en morgonpromenad, Gick en rask promenad på 30 minuter, jätte skönt, Nu suger magen efter mat, nästa gång ska jag äta frukost innan jag tar min promenad så att man slipper gå hem pga. hunger.



Fredde åkte till jobbet och slutar klockan 17.00 , då skulle han väl kanske åka med Chrille och fixa luckor till våran tv bänk som han fortfarande inte är nöjd med, men han är ju duktig som sågar,målar fixar och donar helt själv, även om det tar lite tid  ;) och att han är väldigt petig, jag tycker att den ser bra ut som den är men inte han tydligen, sen ska det väl vara glas i de övre luckorna.



Nä nu ska jag ta och äta lite god frukost och få min lilla prins att sova, han är jätte trött ser man på honom men han vägrade sova i vagnen,då ville han hellre kika på himlen och träden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0