23:e Maj

Morrn morrn, här sitter jag med en lite grinig Liam, tror att han är lite trött, även fast han sov ända tills klockan 09.00 , Tänkte ta en lite längre promenad idag, håller vädret i sig så ska jag traska till sveaplan och kika efter leksak till lill skruttis :) Om det ens är öppet på lördagar ? Det visar sig , kollar jag upp det nu och ser att det är stängt så kommer ja bli slö och inte gå ända dit .haha, lite knep måste man ta till, lura sig själv lite för att ta en lång promenad :)
Skulle behöva en termos också, var hittar man det då? jag vill ha en liten och smidig så att det inte känns så jobbigt att ta med sig överallt.






Igår så köpte jag super snygga jeans till Liam, dessa som ni ser på bilden fast jag köpte de mörka, de gillade jag massor, sen fick det även bli en vit skjorta också.Hittade ingen bild på skjortan på deras hemsida så jag tog helt enkelt ett kort :)
 
  


Si sådär då somnade lill prinsen, jag ska passa på att göra mig klar och plocka lite här hemma innan han vaknar igen och ska äta :)




Vad har ni för er denna lördag då ?


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi ska gå ner på stan, och så ska jag sola och promenera =) De är öppet på lördagar på sveaplan hihi

2009-05-23 @ 12:16:10
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Termos har dom på barnens hus, jag köpte min där till Neo jätte smidig. allt bra ananrs?

2009-05-24 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0