27:e Maj

Godmorgon. . Idag var jag väldigt trött, låg och drog mig fram till klockan 11.00, jätte skönt, och Fredde var redan uppe och hade diskat och gjort så fint i köket, Inte vanligt att han är uppe före mig inte. 
Nu ska vi strax gå ner på stan och fixa lite saker, så ska jag leta efter finkläder till Liam också tänkte jag.
Hoppas på att träffa Frida idag då :) Annars vet jag inte vad som händer senare, men idag ska det iallafall få bli mycket tid ute med tanke på att vi inte var ute nått alls igår.
  

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas ni inte blåser iväg! =)



Gud va skönt med hyres-radhus, ligger de i stenby de med? Är dom stora i ytan? Är dom dyra? Många frågor de blev haha =))

2009-05-27 @ 13:55:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0