30:e Maj

UNDERBART !
Gick precis upp ur sängen, bara legat och myst nu i några timmar, men nu var jag tvungen att gå upp,Det fina vädret lockar ju, Liam somnade så jag tänkte fixa lite mat och sätta mig på balkongen en stund innan han vaknar, för då vill jag ut och promenera lite istället .



Ska nog plocka lite här hemma idag också, Ser ut att behövas som vanligt, men det är bara lite små saker här och var så det går ganska snabbt kan jag tänka mig.

 Vad ska ni ha för er denna härliga lördag ?




Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, varmt väder vi har idag ju!

Bebis är beräknad 30 Juli enligt sista mens och 2 Augusti enligt UL, så kommer väl där vid månadsskiftet nångång :) Hoppas jag slipper gå över tiden bara. Börjar längta såå mycket nu! Hoppas ni har en bra lördag :)

2009-05-30 @ 14:33:22
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Linda

jo men precis :) nej du ser så bra ut redan :) vad gott med tårta hörre du! vilket underbart väder det har varit idag! en annan har ju jobbat. usch kan lova att det tar emot när det är sånt underbart väder!! hur mycket kostar 3:an då? hyra? hänt annars idag/Kväll då?

2009-05-30 @ 20:07:17
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed
Postat av: Linda

okej oj vad dyr :P men den är nog fin =) okej mysigt! det har ju varit helt underbart väder nu i helgen :) ser att det blir kanon idag med :D men jobbar idga också hehe f ast bara 12-16 som tur är sedan blirdet till att fira min mor på hennes dag hehe. måste hitta något bara bra på tunapark. nu tänkte jag sätta mig ute på ballkongen och sola lite så man får lite färg :)

2009-05-31 @ 08:55:57
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0