5:e Maj

Klockan är bara 09.00 men ändå skriker magen efter mat, Matade precis Liam och hoppades på att han skulle somna om men det ville han verkligen inte, han är super duper glad och vägrar ligga still, så det var bara att dra sig upp, Nu ska ja äta lite mat sen ska jag sätta mig och spela Xbox idag igen, kommer väl bli beroende av det där tillslut.


Idag står det i tidningen att det ska bli regn, det hoppas jag verkligen inte att det blir men som det ser ut nu så kommer det nog börja regna när som helst, kanske ska ta mig ner på stan och leta efter en tröja ja vill ha på H&M, den fanns inte här på Tuna Park så måste ju kika nere på stan.
Men får se om det blir idag eller om det får vänta, beror helt på vädret.


Kommentarer
Postat av: sara

på torsdag?

2009-05-05 @ 09:22:16
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0