9:e Maj

Då var det lördag igen då, Idag är Fredde ledig också, Så blir väl att hitta på något med honom, Kansk egå och leta present till han sboro som fyller på tisdag. Vi får väl se vad man ska hitta på där, Jag är iallafall klar med min syster presenter nu, Ska åka dit imorgon och fira henne  tänkte jag.
Liam vägrar ligga still i sängen så jag var tvungen att kliva upp, Inge kul när man ser fredde ligger kvar och sover så skönt, hehe, men sånt man får ta helt enkelt, jag ska väl mata Liam snart igen så då får jag ju ligga och vila en stund till , kanske han somnar också =P



Skruttisen och jag igen då,har inget roligare att bjuda på :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är fint :) Hur är det själva då?:)

2009-05-09 @ 09:56:55
URL: http://johannaajonesund.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är utmanad på min blogg

2009-05-09 @ 10:07:21
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0