chokladbollar

Nu har jag stått och gjort kanske det tråkigaste man kan baka, phuu ! Jag var jätte sugen på chokladbollar igår, och en del av dagen idag, tills  jag stod och gjorde smeten , man vill ju bara spy, sen när man ska rulla de i pärlsocker så tröttnade jag efter ca 10 stycken, och det blev en väldig massa fler än det kan jag säga, men jag tog mina pauser där emellan, gjorde några med kokos på, som jag tror är godare men minns inte riktigt, kan tänka mig det iallafall, men nu tänker jag vänta tills imorgon innan jag smakar de där.



Imogon kommer det nog bli en lika trevlig dag, men hoppas på bättre väder också så blir man gladare utav bara det :)
Har bestämt att jag bara ska vara hemma och mysa med Liam fram tills klockan blir 12.00, för då ska jag ner på stan och träffa min söta kusin, sen vid 13.00 så ska jag och Liam träffa Maria och Melwin igen, då ska vi pyssla med trolldeg och gips=)
Fick våra fina grabbars händer som vi gjorde sist på öppna förskolan och blev sugna på att göra lite fler hemma. Får se hur vi lyckas med det.


Liam´s hand <3



Kommentarer
Postat av: Linda

mm, det där såg himla gott ut :)

2009-05-19 @ 09:11:26
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0