Enkelt & skönt

Idag får det bli bara något enkelt och väldigt skönt, leggins och ett linne, var tvungen att ta ett par strumpor i samma färg när jag såg att jag hade det . haha.Nu ska vi strax börja promenera mot tuna park, ska lämna Freddes namn bricka tänkte jag sen bara gå tillbaka, Skönt med en promenad såhär i värmen, sen hoppas jag bara på att jag hinner med disken innan jag ska åka till Natalie, Inge kul att se den sen när man kommer hem. Mycket går väl in i diskmaskinen också så det går säkert snabbt att få bort, men just nu så vill jag bara komma ut så disken får vänta ett tag till.
Liam har redan somnat i vagnen så nu är det dags att gå ut :)

Lite ego kort och ett på min underbara bjuds det på här då.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0