?

Ska inte barn på 4 månader sova en liten stund på dagen iallafall ? Min kära son var vaken hela dagen igår som jag skrev, och idag har han vart vaken sen klockan 09.00 , han somna till då vi gick ut nyss men vakna efter ca 10-15 minuter, Det jobbiga är att man ser hur trött han är och gnällig är han men han vägrar sova vad man än gör, phu, skönt att han sover hela nätterna iallafall, förut sov han runt klockan 12.00 ca 2-3 timmar och sen lite senare på dagen också nån timme minst, var ju bara några dagar sen. Kul att han är vaken men inte när han är så gnällig hela tiden =P





Fredde åkte precis till garaget så nu ska jag sätta mig framför Xbox ett tag.


Kommentarer
Postat av: sara

Ja det var mysigt :)

vart ska ni kolla lägenhet?

2009-05-04 @ 19:29:46
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Vilken sötnos! :)

Hur gammal är han?

2009-05-05 @ 08:29:40
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0