Fredag

Mor & Son


Tråkliga fredag, När ska man ha ork till att börja hitta på saker igen ? förut längtade man till helgen för att man alltid hade helt fullbokat, Nu är en lördag som vilken dag som helst, men är inte alls lika glad på fredagar som man var förut, Kan vara för att man inte jobbar längre ioförsig , jag är hemma med min underbara son istället som också är väldigt kul och mysigt, men jag saknar ändå den här glada minen på helgerna som man alltid hade förut, kanske kommer tillbaka när man börjar jobba, fast då kommer man väl vara super glad så fort man slutar för att komma hem till sin lilla underbara familj istället :)  Nä Måste ta tag i körkortet nu (PÅ RIKTIGT) så att man kan hitta på lite mer saker, komma ut lite mer ,åka bort, tänk vad det skulle vara skönt :) Ska iallafall dra med mig Fredde till västerås eller nånstans här i närheten nångång snart när han är ledig igen, vi måste göra något tillsammans, det var alldeles för länge sen, västerås kanske inte är så kul, haha, men skönt vart man än åker för att bara få komma bort från den här staden en stund.

Denna underbart söta lilla Franska bulldog jag såg idag! Vill ha dig till vår lilla familj, du saknas här :)

Måste avsluta med en bild på mina jätte goda thekakor , Idag lyckades jag riktigt bra med dessa.



Visst de blev inte runda men jag orkade inte göra som det stod, jag bara knåda ut de , blev lika goda för det.
Jätte enkla att göra också, Det måste ni prova på .

Nu är jag helt död så funderar på att gå och sova strax, ska lägga mig en stund framför tv:n bara, om det nu är något intressant.

Vad gör ni denna fredags kväll ?





Kommentarer
Postat av: Linda

han är jättelik dig:) så fint! du jag känner faktiskt likadant. visst jag längtar till fredagarna men när de väl kommer är det inge mer med det! som vilke dag som helst. visst nu har jag jobbat lite men ändå! hehe inte kul!... hoppasd u får en trevlig helg iaf! :) gud vad thekakorna ser goda ut!! vill ha, haha!! ja hoppas det går bra med körkortet. hade jag inte börjat tidigt så hade jag inte haft det idag haha. blev pushad av mina vänner som en efter en fick körkort! tog en månad sen hade jag det :) så sätter du bara igång så kommer det gå fint :) säg till och du vill ha hjälp eller så :)

2009-05-09 @ 07:53:23
Postat av: Jacqueline

Gud vad skönt att han sover så bra, jag lovar att vi kommer få en riktigt liten nattuggla. haha, lika bra att ställa in sig på det! men det måsta vara skönt att han somnar skapligt och att man sen kan hinna få lite egen tid oxå.

Det var ju dummt av mig att gå in här och se dina goda thekakor innan jag ätit frukost. Blev så sugen på nybakat bröd, men det får bli det jag har hemma nu :P Hoppas du får en härlig lördag!

2009-05-09 @ 08:59:46
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0