Fredag !

Vi hade det jätte trevligt idag, träffade Heidi, belv att gå på stan några timmar, sitta och prata,äta lite och så blev det lite shopping som vanligt, idag kom jag hem med detta till Liam :



En hatt jag hitta på rea, kan ju vara bra att ha i sommar, en kort ärmad jätte fin body och fyra par byxor, Köpte även ett linne till mig, som satt perfekt ! Haha.



Dagen fortsatte sedan med en promenad i det underbara vädret, dock så blåste det en hel del men det var riktigt skönt, man fick pendla mellan långärmad och kort ärmad hela tiden :)
Jag gick från stan upp parken zoo, förbi tuna park och sedan den vägen hem, När jag väl var hemma och kom innanför dörren så tyckte jag att det inte alls kändes bra att sitta inne när det var så bra väder ute + att Liam låg ändå och sov i vagnen , så jag hoppa i skorna igen och gick sedan en väda här i stenby, och upp till ica för att hämta två paket och köpa lite mumms till kvällen, lite godis och sen blev jag otroligt sugen på pringles så det åkte också ner i korgen.

   



Nu har Liam och jag vart hemma ett tag igen, blev att ligga och vila en halvtimme sedan en massa bus och nu kommer snart pappsen hem så då får han ta över leken med Liam och jag ska ställa mig och diska tänkte jag , visst låter det skoj ?! Ah , det måste ju göras , tror ändå det är ganska mycket som ska in i diskmaskinen så  blir nog inte mycket över att diska för min del.

Liam leker med en bok som prasslar, den verkar han gilla.

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är det. men lär inte få den. Åkte förbi idag. Massa mysigt!

2009-05-15 @ 19:25:41
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, vad får jag för det? ;)

men grattis! vad roligt! vart blev det?

i helgen, jadu.. idag har vi varit på parken zoo och myst, imorgon ska johan ut så det blir en hemmakväll för mig.. vad ska ni hitta på?

2009-05-15 @ 23:35:51
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0