Fredags mys

Idag fick det bli wok till middag. Kyckling,nudlar och massa grönsaker , Jätte gott var det, länge sen vi åt det också.
Har aldrig sett Liam så trött som han var idag, Vi badade och fixade honom för läggdags redan då var han väldigt trött och gnällig, men när vi var klara på blev precis maten också klar, så jag tänkte att jag skulle försöka hålla honom vaken tills jag hade ätit klart själv, Och det var inte lätt, så fort man kolla bort så började ögonen stängas, det gällde att prata och peta på honom hela tiden, men tillslut så hjälpte inte ens det, Fredde tog upp honom och satte honom i knät, han höll upp huvudet en kort stund sen somnade han sittandes, så söt, men precis då var jag tvungen att ta honom så att han skulle få äta lite, och när han väl fick mat så vaknade han till lite iallafall, men efter en halvtimme då han var matad ,rapad och klar så la vi honom i sängen och han somnade på bara några minuter igen :) Nu hoppas jag att han sover till 6-7 imorgon iallafall.

Våran älskling 





Det blev inte att prova flaska idag pga hur stressigt och så allt blev, och jag behövde få ut lite mjölk också så lika bra att amma honom så får han ta flaska imorgon istället, Fredde är ledig så då får han prova mata på morgonen<3




Nu ska datorn stängas igen och jag ska sätta mig framför tv:n istället med den stora godis skålen och mummsiga pringles, Provade på de här Rice infusions , men de smakade ju ingen skillnad från vad jag minns de andra smakade . Vad tycker ni ?
men den har ju iallafall texten:

Naturally
Lower In Fat*

Haha, för de som bryr sig vill säga

Lite sugna blir ni allt va !? ;)





Kommentarer
Postat av: Linda

2009-05-16 @ 07:16:57
URL: http://metrobloggen.se
Postat av: Linda

oj råkade nog skicka ett tomt inlägg haha :P men gud så gott det där såg ut!1 vill ha. synd bara att min mage inte mår så bra=/ usch inte kul att vara sjuk! hehe han har en lindextröja på sig på bilden xD så söt han är din lilla kille! händer annars i helgen då? :)

2009-05-16 @ 07:18:41
URL: http://metrobloggen.se
Postat av: nathalie

hihi vilken söt unge :)

2009-05-17 @ 15:58:03
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0