Söta Kossa !

Åhh Så underbart med en lång jätte varm dusch , Skulle kunna stå kvar en timme till, Men tyvärr så måste jag försöka komma i säng snart, Så att jag är lite pigg imorgon, Liam har ju fått för sig att vakna lite oregelbundet igen, Nu vet man aldrig när han vaknar, men imorrse var det klockan 07.00 så det var skönt, Nu ikväll så somnade han ganska tidigt så nu lär jag få gå upp innan 06.00 säkert. Imorgon hoppas jag på att det finns tvätt tid, Nu har vi fått en stor hög igen, ändå tycker jag att man tvättar här hemma titt som tätt, men det blir ju när man byter sängkläder som tvättpåsen blir överfull.Kan vara skönt att få bort allt på en dag då genom att tvätta i tvättstugan, hemma då blir det bara att hänga tvätt överallt som tar tid innan det torkar.
Har inga planer alls annars imorgon, ska ta dagen som den kommer, antar att det blir att sitta hemma och tråka och kanske ta nån promenad, det måste jag göra så att Liam får komma ut lite. Massa lek med Liam också såklart :)
Så kom över på en fika om du/ni är allt för uttråkade :) Haha, alltid trevligt.

Bjuder på en bild på de söta kossorna på stenby gård,Skulle kunna tänka mig att ha en kossa, de är så söta så, det får bli sen när vi hittar vårat hus, Haha, om nu Fredde skulle gå med på det ;)



Godnatt

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0