Gokväll

Här sitter jag och kollar på Van Veeteren-Fallet G samtidigt som jag kikar lite på Ikea, jag och Johanna funderade på att åka dit nu i veckan , Skulle vara kul om det blev av, få komma iväg lite + att det alltid är trevligt att ta sig en runda där, kommer ju alltid hem med nått, lite ljus eller annat små plock är väl vanligast, haha, men nu vet jag att vi behöver nya skärbrädor,lådor till Liam´s hylla,en liten matta till sovrummet och lite annat krims krams, Skulle vilja fixa till Liam´s rum nångång också, men vi har ännu inte riktigt fått ordning helt i vår stora garderob, men äntligen har vi fått in två hyllor så nu kan vi få in en massa mer skit där inne som står i Liam´s rum just nu.

Har iallafall satt upp hans nya super snygga gardiner med döskallar :)  In med hans bord och stolar  också de med döskallar, men nu ska jag sätta stopp för döskallar ett tag , det får inte bli för mycket.

Idag tog jag och Johanna en promenad till Apoteket där jag köpte en ny kräm till Liam, sedan gick vi in på coop för att hadla lite mat, Johanna skulle köpa grillad kyckling med de hade märkt fel så istället blev det revbens spjäll eller vad hon nu sa, Knasigt och dåligt av personalen på coop ! Så kika noga innan ni köper grillat där.

 Vill göra om min design här på bloggen, men har varken tid eller lust till det, är inte alls haj på hur man gör så tar bara massa tråkig tid att sitta och läsa och fixa, Nån som vill hjälpa till kanske ? Haha, Säkert ! Hojta till isåfall.


Min älskling ligger och sover så fint i sin säng, han har vart vaken nästan hela dagen idag, han sov sammanlagt ungefär en timme på hela dagen, bara somna till några snuttar på 5-10 minuter några gånger men inte mer, så blev väl sammanlagt 1 timme kan jag tänka mig, nu såg han också pigg ut som bara den men jag envisades med att lägga honom i sin säng direkt efter maten idag och vet ni vad ? Jag gick in 10 minuter senare och han sov ! Helt otroligt och jätte bra, nu kommer han nog sova gott hela natten hoppas vi på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0