Hemma.

Ja då var vi hemma igen , men man ville knappt gå in, det är ju helt underbart väder ute, det blev nästan för varmt för att gå runt på stan också, När det var dags för att köpa något att dricka och äta som vi kunde ha på vägen till bilen då blev det lite kämpigare, jag som så gärna hade tagit en Cola, en Mer eller annan dricka igentligen fick den här gången ta en ramlösa, smakade med mango och den var då ioförsig helt okej, men de andra drickorna lockade mer kan jag ju säga , haha, sen fick jag ta en fralla att gå och mummsa på istället för en chokladbit eller liknande som jag annars tagit, Ahh, det funkade och änsålänge så har jag ju klarat av den här dagen galant :)

Klade också av att inte köpa massa saker som jag gärna velat , köpte bara ett klädesplagg till Liam, vet inte om det är en pyamas egentligen, men jag tycker det ser ut som det så det ska han få ha som pyamas :) såå söt med små apor på, betalade endast 55kr ocksåså det var ju ett bra klipp.



Sen så träffade vi på Liam´s farmor och farbror inne på leklust,då fick han en spelande vovve av henne, som han verkar gilla mycket :)



Älsklingen med vovven



Nu ska jag fixa nåt litet att äta, magen kurrar och Fredde skulle inte komma hem ännu så får jag väntar lite med mat tills han kommer hem, får kanske bli en toast nu eller nått ,väldigt sugen på makrill  också:)

Kommentarer
Postat av: elena

kan tänka mig det :) Har lite mycket nu framöver men det ska vi nog kunna fixa. / Elena

2009-05-24 @ 18:24:16
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0