Jobbig morgon

Åhh, Liam har vart grinig hela morgonen nu,fick ha honom i knät när jag skulle äta, i bärsele när jag skulle diska och han vägrade ligga själv i babygymmet eller sitta i baby sitter,  sen skrek han oavbrutet i 40 minuter, "stackars grannar ,Haha" jag försökte med allt, tillslut somnade han efter 40 minuter bärande och vaggande i famnen, la honom i sin säng och där låg han och sov i ca 10 minuter ?? Sen skulle han upp igen men då var han så pigg och glad så det var väl bara den där lilla 10 minuters sömnen han behövde knasigt nog. Nu Ligger han och leker så fint :

Liam Ligger och kikar på den fina ankan som han fick av sin farmor, Mycket intressant ljud i den tycker han:)


   

Vilket härligt väder, man blir ju jätte glad av detta fina väder, nu ska jag äta lite mat sedan gå ut en sväng, Vill inte börja baka och städa ännu, Vill vara ute lite innan,Funderar på om jag ska gå och lämna tillbaka ett linne jag köpt för några dagar sen och sen handa på coop, eller om jag bara ska gå upp till ica och handla och ta en vända här i stenby , Vi får se vad jag känner för efter att jag ätit och fixat klart oss för utgång .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0