Kämpar på

Liam vill nästan bara ligga på mage nu, eller sitta upp hos oss, Han är inte speciellt nöjd då han får ligga på rygg , inte nu de senaste två dagarna , då försöker han bara vända sig så nu gör han nog det snart, vet inte riktigt när de brukar rulla runt ? Alla är ju så olika också.

  

Ursäkta alla dåliga bilder, det är min mobil, orkar aldrig springa och hämta kameran så blir alltid att jag tar med mobilen.

Imorgon blir det kalas, Vet inte riktigt när jag ska åka med det lär bli på morgonen tror jag,Såg att bussen gick 10.30 eller nått sånt, men ska försöka få pappsen att hämta mig istället :)

Nu vaknade Liam igen så ska passa på att tvätta och ta på pyamas så att han får somna om igen snart, Sen får det bli att glo på film för min del.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0