Matad & Nattad

Då ligger våran prins och sover , han somnade direkt efter ditt kvällsmål :) 
Så jäkla söt när han precis ätit och sover så sött :



Tänkte på en sak, på de flesta kort så ligger den där filten under, haha, har den bara för att han dräller och dreglar så mycket, Så slipper han blöta ner våran säng, därför jag lägger alltid den då jag matar =P

Nu la vi honom precis i hans egen säng, och såklart ska han mysa med handen i ansiktet :)  :



Där ser man hans märken i pannan han nyss fick då han låg och gnodde mot filten på golvet då han var så trött stackarn.

Jag ska gå och ta bort smink,borsta tänder och förbereda för läggdags nu, ska komma i säng innan 23.00 idag tänkte jag, Önska mig lycka till ;) Kan behövas.

Natti Natti

// J

Kommentarer
Postat av: Linda

Så bra! Det är bara bra med mig också :).

2009-05-13 @ 08:56:04
URL: http://lthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0