Mor´s dag

Idag var det alla mammors dag,Jag gick vid 11.30 imorse till tuna park för att träffa min mamma och min mormor, vi gick och kikade på skor sedan tod vi en fika, Det blev en mummsig bakelse för att fira våran dag :)
När jag kom hem strax efter 16.00 så blev det lite mat i magen, hade bara fått i mig en smörgås och en bakelse på hela dagen, vi gick och la oss i sängen en stund efter att jag ätit, man var helt slut av denna härliga värmen vi haft idag, + att jag inte hade ätit kan jag tänka mig, sov ca 1 och 1/2 timme , så skönt .

Så svårt med kläder tycker jag, idag hade Liam bara på sig en kortärmad body och ett par tunna byxor som jag kavla upp till shorts, men han var jätte varm iallafall, Vad ska man ta på egentligen, man vill ju att han ska ha kläder men som en sån här dag så skulle han nog kunnat ligga i bara blöjan, fast han fick vara mycket uppe och det var bättre:)  I vagnen blir det riktigt varmt, det blåser ju inget där heller och det gör inte saken bättre.Får väl försöka hitta några tunna bodysar eller något, fast tycker alla verkar vara ganska lika. Några tips ?

Skönt att det var lite svalare inne på tuna park iallafall, då somnade han så gott i sin gammelmormor´s knä sedan fick han hoppa ner i vagnen och sova ett tag till.
 

Hoppas på samma värme imorgon också iallafall, även fast jag inte alls vet vad jag ska hitta på, tänkte försöka tvätta lite, sen tar jag väl  en promenad som vanligt, Fredde ska åka och kolla på högtalare, antar att han kommer komma hem med de också så som det verkar, haha, ja vi får väl se.
Jag skulle ha bakat tårta idag till mig själv, Tss. .men det kanske jag kan ta imorgon istället, var inte alls sugen på tårta idag när jag kom hem.


Liam sitter i sin baby sitter och kikar medans mamma äter mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0