Scones. .

Kvällen börjar närma sig sitt slut för min del, Vi åt precis scones och drack lite te :)
.



Bra bild va ? ;)

Det blev scones istället för chokladbollar, ska ta och göra de imorgon istället , Men innan så har jag en hel del planer först.
Vi ska träffa Maria och Melwin, så ska vi ta en promenad till tuna park en stund, sen måste jag hem och hämta upp Fredde innan vi ska ner på stan och skriva kontrakt och kika lite.

Nu är det dags för att borsta tänderna och lägga mig i sängen, Hoppas på att Liam vill sova inatt, nu natten som var så vaknade han tre gånger som han annars inte brukar , Han tycker väl ja vart för bortskämd med att fått sov apå nätterna fram tills nu, haha. Ne jag hoppas att det bara var en engångs grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0