skönt !

Ja helt rätt, Det var jätte skönt att komma ut, tog en vända till Tuna park ( vad annars) haha, Träffade Fredde och gjorde honom sällskap då han åt mat sedan gick jag en sväng där inne, Hittade då TVÅ tröjor till MIG ! Helt otroligt, Och så kom jag inte hem med ett ända plagg åt Liam, Men det var tugnt de kan ja lova, hehe såg en massa fint jag ville ha till honom, men har satt lite köp stopp där, han har jätte mycket kläder .

Var tvungen att ta kort på dessa sötisar när vi gick förbi stenby gård :)



Någon som har smakat nya Festis ?? Päron och kiwi, jätte god, jag brukar annars inte gilla festis så jätte mycket så de bara är så söta men den här är helt okej , Köpte på mig 3 stycken på Lidl, bara 20 kr för tre stycken , kanon ju ! Lidl kanske ska få ett litet + iallafall, de hade ju också min mummsiga dajmtårta där som jag fastnat helt för.



Nu måste jag ta bort bajsblöjan på Liam sedan blir det att kika vad man ska hitta på för mat tills älsklingen kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

hehe jo jag hade nästan listat ut det :P hörde att ni skulle kolla på lägenhet imorgon, vad roligt! :)

2009-05-05 @ 20:08:42
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

haha är det så, jag bara längtar tills man ska bli av med den just nu. Det börjar bli ganska tungt! Ja får hålla tummarna att den är fin. Vi bor vid kloster kyrka på östergatan.

2009-05-05 @ 22:41:52
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0