Sol & Värme

Underbart väder så jag skulle gå ut och sätta mig på balkongen, kunde sitta där och läsa i ca 5 minuter !! haha, jag är ju ingen "SOL" människa direkt, klarar inte att sitta i solen, blir vara varmt och jobbigt, sen blir jag röd som en kräfta på ett tjilevipp , Hehe. Vi har inte en plätt där jag kan sitta och få skugga på balkongen , Hmm, Liam ligger ju så skönt i vagnen där ute så han slipper ju solen. Jag tröttnade så jag gick in och satte mig här, men tänkte baka en kladdkaka nu, hitta ett gamalt hemligt recept ;)  från ett litet cafe där min kompis jobbade en gång i tiden :)  Får se om jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hade tänkt att gå sen 29 maj så en månad kvar ungifär :)

2009-05-01 @ 14:08:10
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0