Som vanligt. .

Så ställs godis skålen på bordet, usch , Nu måste jag lägga av med det här ! Tror ni jag klarar att inte äta godis,chips eller dricka dricka på 30 dagar ? Skulle ju vara ett mirakel, Jag ska fasiken prova, och försöka allt jag kan .

Men kan tyvärr inte börja idag , för nu sitter jag ju här med en stor skål godis framför mig, och en jätte god dricka med smultron smak .  Haha, så får ta det imorgon, Jaa ! Tametusan, så får det bli !

Kan säga såhär, att dricka kan det bli näst intill varje dag, och godis blir det iallafall några dagar i veckan så det kommer bli kämpigt men ändå kul.


Hur länge tror ni jag kan hålla mig då? ;)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Något socker får jag i mig varje dag, även om de inte är mkt så kan de vara ett glas dricka t.ex. Jäkla graviditets fasoner som sitter kvar skrattar



Jag har en svart och lila, skumt att de inte fanns idag?

2009-05-23 @ 23:23:56
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: denice

nemen bor du i etuna, jag är född där och min pappa bor där nu, i Jäder =)

2009-05-24 @ 00:56:29
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0