Sömn

Min lilla älskling somnade tillslut iallafall,  han sov ungefär 1 1/2 timme sen var han super duper pigg, Nu har jag pecis matat honom och han somnade i våran säng så får väl lägga honom i hans säng nu när jag ska gå och sova strax, jag somnade till jag också med Fredde kom och väckte mig =P  Ska ta en vända på Xbox sedan gå och fixa mig för läggdags.

Till kvällsmat fick det bli the och mini baguetter, jätte gott med massa grönsaker :) Ingen riktigt bra dag då det gäller maten, tidigare idag blev det pannkaka , men får väl ta igen det imorgon och äta lite bättre då.
Blev inte att kika på lägenhet idag, vi ska göra det i veckan istället för att de inte hade tid att visa den idag, så man får vänta ett tag till tråkigt nog.
 Nu säger jag gonatt så ska jag slå ihop datorn för idag, Natti natti

Kommentarer
Postat av: sara

haha okej. hoppas att den är fin då..

vill du ses någon dag?

2009-05-05 @ 06:50:28
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0