Städning

Liam ligger och sover och jag städar för fullt, Började med att jag lagade lite mat, blodpudding, Inte alls gott men ibland måste det tryckas ner, haha, Nä men vi köpte det för att ibland om man har bråttom/Inte orkar laga mat så är det lätt att göra,ingen av oss är speciellt förtjusta i det men med en massa lingonsylt så funkar det,Efter maten började jag att diska lite sen fortsatte det med att torka av överallt i köket,hänga tvätt och lägga in allt i garderoberna,koka nappflaska+napp, rensa igenom alla tidningar/Reklam som vi kollat i och kunde slänga och nu tog jag precis en paus mitt i allt, sist kollade jag igenom Liam´s kläder, vad som ska bort och inte, men tröttnade ganska snabbt på det, nu ville jag bara sitta och ta det lugnt ett tag, Jätte sugen på lite te men känns som om att det kanske är för sent ? Hm, Får se vad jag tar för beslut om en stund :) Innan så ska jag plocka upp alla kläder jag kastat ut över golvet där inne, Tss.


En väldigt trött sötnos



Kommentarer
Postat av: Linda

gud vad fin han är din pojke =)

2009-05-19 @ 09:13:57
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0