Tråk torsdag

Usch vilken dag, man har bara gått och väntat på att något ska hända, Känns som om jag frågat de flesta om de vill hitta på nått men inget svar får man eller så är de upptagna, Phuu. . Vill flytta till nyköping så ja kan träffa min bästaste Magnus varje dag :)  <3 

Klänning
Jag sitter här och letar efter klänning, men hittar ingen som jag verkligen vill ha, finns många fina , men det ska ju vara lite mer speciell tycker jag :) så ska den passa också men det problemet får man ta sen, haha, Sen skulle jag vilja ha skjorta,väst,fluga och finbrallor till Liam , men det är också svårt att hitta, om man inte vill betala över tusenlappen då vill säga,hittar jag inget så får det väl bara bli skjorta & slips, också fint .Åhh,längtar verkligen tills i sommar <3

Nu har jag och Liam legat i sängen och myst  och busat ett bra tag så jag funderar på att gå ut på en promenad igen, orkar verkligen inte baka bullar nu så, det måste jag vara på humör för annars är det bara tråkigt och jobbigt ,Tss. .Men nu blev det ju toppen väder ute så det passar bättre med en promenad också.

Vår älskade Liam 



  



♥      ♥     ♥


Kommentarer
Postat av: Sara Svarne

Ska du gifta dig? :)

2009-05-22 @ 07:56:23
URL: http://sarasvarne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0