Tråkigt. .

Någon mer som bara sitter hemma och känner att man vill hitta på något??! speciellt nu när det är så fint väder ,jag blir galen, Liam bara sover och sover, haha, Jag har tröttnat på all städning och vikning av tvätt så nu vill jag snart göra något, Får väl gå ut och promenera i det fina vädret, Frida var hos sin mor så vi skulle kanske ses imorgon istället.  Nu ska jag iallfall gå och plocka ur diskmaskinen, sen får jag väl äta lite mat i väntan på att Liam ska vakna så att vi kan gå ut, man vill ju inte missa dessa underbara dagar.
Det är nu som man skulle ha det fina huset med en stor tomt så att man kunde vara ute och pyssla hela dagarna =D
Det kommer nog med tiden, nångång ska vi allt hitta det perfekta huset för oss.


Kommentarer
Postat av: Nadja

jag vill oxå ha hus, men allt vi hittar ligger så långt utanför stan :(



man vill bara kunna gå ut o sola medans den lille ligger och sover men lite svårt i en lägenhet. Jag fick tag på min mor så vi ska ner på stan =)

2009-05-26 @ 12:09:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Åh va skoj med radhus, de skulle jag mer än gärna bo i med men allt är så dyrt! Alla kostar över miljonen och så är de hyra på de så då kan man lika gärna köpa hus känns de som. Har ni köpt radhus?

2009-05-26 @ 17:41:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0