73-48

Godmorgon !
Ja då var det redan fredag igen då, Tiden går jätte fort tycker jag, snart är det jul och den ser vi fram emot :)
Även fast jag inte riktigt vet hur vi ska göra med den dagen, men det visar sig .
Nu sitter vi och äter frukost, Det blev gröt för både mig och Liam.




 För bara 10 månader sen så vägde jag 73 kg, Liam låg i magen och jag trivdes absolut med mig själv då såklart :) Jag pendlade mellan 46kg - 48kg innan jag blev gravid, mitt mål var alltid att komma över 50kg, När jag gick upp alla dessa kilon under graviditeten så hade jag som mål att gå ner max till 55kg och inte mindre, även om jag knappt rör på mig, äter som alltid ( Till och med bättre) så tickar det bara ner, visst jag ammade , men under den tiden som jag ammade Liam så gick jag inte ner speciellt mycket, Då åt jag väl som en galning :P  det är nu efter som det går ner. Ska man komma med något possitivt från detta så är det kansk eatt jag kom i en jäkla massa underkläder som jag hade lagt undan en hel kasse , Alltid kul med lite variation :) Sen så kommer jag i en hel del kläder som jag hade lagt undan och nästan hoppats på att inte komma i igen.
Nu har jag väl stannat är på 48kg de sista två-tre veckorna, så vad ska man göra för att nå mitt mål nu då? Går det ens ? Tid för träning är tråkigt nog väldigt liten även om jag skulle vilja, hoppas på att man kan lösa det snart på ett bra sätt så att man kommer igång med det också.
Vissa gör allt för att gå ner i vikt men minskar inte ett kilo, för andra är det tvärt om, de bara minskar men vill gå upp istället, det är precis samma sak fast åt två olika håll.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag önskar att vi kunde byta för ett tag, för mig går vågen bara uppåt nu för tiden :P Blä

2009-11-06 @ 14:59:31
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0