Härlig dag

Idag vaknade jag 09.30, I vanliga fall brukar vi vara uppe en timme tidigare så det var skönt, men lite stressigt blev det, allt blir ju så fel med rutinerna då det blir såhär, Liam får mat senare, han är inte trött när han borde sova osv, Men dagen har gått kanon ändå, började med att Fredde´s mormor och morfar kom hit och hämtade Milo, sen strax efter 11.00 så gick jag och Liam till mitt jobb för att lämna alla kort,nyklar och för att hämta saker i skåpet. Sen tog vi en promenad till vår snälla hundvakt, Där bjöds det på mat och även en mycket ledsen Liam, hehe han blev rädd hela tiden då hundarna skällde stackarn, så det fick bli att sätta en vovve i knät och en annan fick traska runt på golvet för att de inte skulle busa hela tiden. efter några timmar där så kom mamma och hämtade oss för att köra hem oss, Då kom precis Linnea också, fick en kartong med winegum som vi just nu sitter och mummsar för fullt :)  Planerade lite om våran resa till ullared som ska bli av i helgen, Handla lite julklappar och annat skoj.  




Imorgon får det bli en dag hemma, lite städning och mys med småkillarna. Även promenader om vädret är hyffsat, någon kort måste det iallafall bli iof oavsett hur vädret ser ut, Snöade ju lite idag här i Eskilstuna.
Nu ska jag strax gå och lägga mig så att man inte behöver sova så länge imorgon :) Natti Natti.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, har ni oxå fått Ullaredsfeber nu när de sänds på tv? ;) Det är ju nästan så att man måste åka dit för att se vad alla pratar om.

2009-11-04 @ 21:58:31
URL: http://laii.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag älskar vintern, såååå mysigt!!

2009-11-04 @ 22:30:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0