Sämre

Idag mår jag ännu sämre, Denna jäkla förskylning  måste försvinna snart,har ingen ork alls i kroppen, nästan så att jag knappt orkar prata. Det blev inte bättre idag heller då Fredde skulle åka på fotboll, jag orkar inte jaga Liam alls just nu, och nu är han ju inne i den perioden då han ska röra allt allt allt ! Sen så vill jag helt inte vara nära honom nu när jag mår som jag gör, Allt för att försöka få honom att slippa bli sjuk, Fast det är nog väldigt svårt när man bor under samma tak men man kan ju iallafall försöka hindra det lite genom att inte vara på varandra hela tiden. Visst , Fredde åkte ju 17.00 så det är inte så länge innan det är dags för Liam att sova, Ska försöka lägga honom strax efter 19.00 här, då borde han somna tycker jag då han inte sovit så jätte mycket idag,Faktiskt nästan inget alls.
Jag ska också krypa ner under täcket så fort Liam somnat, Får se om man kan somna också med tanke på den täppta näsan, Det blev värre då jag tog näs spray, Fick jätte ont och torr i  så det vill jag inte använda igen,Kul att man till och med lyckas vara en av de 1000 som får så av näs spray som det stod på förpackningen.
Usch nu känner jag mig bara jätte negativ och tråkig så ska låta er slippa läsa sånt trams.
Just för att jag mår såhär så blir det väldigt sällan jag har ork till att sitta här och skriva, man blir bara dåligare och dåligare men händer det inget kul så känns det inget roligt att skriva ner det heller.
Får hoppas att veckan som kommer blir lite bättre och att vi kan hitta på lite saker istället för att sitta inne och uggla hela dagarna :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig, vännen! :)

2009-10-28 @ 19:53:49
URL: http://laii.blogg.se/
Postat av: sara - alicias mamma

Ja det är bra med hjälp då jag inte kan bära längre. eller får..

2009-10-29 @ 06:13:25
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0