Härliga lördag

Halloj, Denna upptagna lilla fröken som ändå inte har mycket för sig här. Känns som om att man har att göra hela tiden men ändå har jag väl inte det, När Liam sover middag så försöker jag hinna med allt som måste göras, hänga tvätt, diska, ta hand om Milo, laga mat, städa, och ändå vila, haha, Ja alltid är det nått, Känns som om att jag inte pratar med någon alls längre, Som om att man glömmer att höra av sig men ändå, kom på de att då är det ju precis samma där, att de inte hör av sig så :P Finns inget att skylla eller skämmas för egentligen med andra ord, Tråkigt men sant. Helgen har varit kanon änsålänge, i fredags då jag kom hem så blev det att ta en sväng på tuna park, Jag köpte mig en ny kamera, ny bh och ett par jätte fina hängsle brallor till Liam, Sen blev det såklart också att gå in en sväng på coop för att inhandla en stor påse godis inför helgen.
Idag har Fredde jobbat och jar har fått lite gjort här hemma men mest tagit hand om smågrabbsen, Liam far omkring här hemma och Milo hakar på såklart. Finns inte en lugn stund då båda är vakna :) Både kul och jobbigt får man väl säga, Men det är ju sånt man får ta när man skaffar sig en liten valp, han är så underbar iallafall så det jämnar ut sig med de jobbiga, haha. Hade även besök idag av Micke och Malin, Mycket trevligt att träffas ,fika och snacka massa blajja.Fick även jätte fina blommor av dem som jag TACKAR enormt mycket för, Det gjorde att humöret steg upp på topp igen :)

Nu har vi precis kikat klart på andra Johan Falk filmen, Igår såg vi den första som var bra den också, Men det är så himla svårt att ta Mikael Tornving seriös, jag är van att se honom som en programledare eller i parlamentet,tror jag det är han var med i ?!
Men båda filmerna har varit helt okej och i den andra så tänkte jag inte lika mycket på den saken.

Nu är det dags för att kika på nästa film innan läggdags sen, Kommer väl antagligen inte att se hela kan jag tänka mig, lär väl somna till några gånger kanske som vanligt.

Ahh en sak till bara ! Jag har fått en vagel i ögat, eller ja ögonlocket men ni förstår, Det gör ont bara jag blinkar, Måste tillägas att det är VARJE gång jag blinkar, Och det är så fruktansvärt jobbigt, kan man göra något vettigt åt saken så att man slipper den snart eller försvinner den med tiden eller hur är det ? HJÄLP ? Så jobbigt och nu har jag haft den hela dagen, är det värre imorgon då vet jag inte hur jag ska orka med den.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Halloj, du verkar ha fullt upp du ;) Såg en precis likadan liten vovve som ni har idag på stan, måste vara ett syskon lr nått, samma färger och allt, haha. Ta hand om er! Krams

2009-09-27 @ 02:08:56
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0