Godmorgon. . .

skönt att komma upp lite tidigare idag, Vakna runt 8.00,sen slumra jag till lite och så vakna ja igen då fredde fråga om jag ville äta frukost med honom, och de ville ja såklart så gick upp vid halv 9 imorse. Tänkte om ja kanske skulle gå till jobbet och hämta lite skit i skåpet idag, orkade inte ta nått med mig hem eller städa ur nått när jag slutade, känns som om jag kan göra de nu när jag ändå inte ska ha nått för mig fören Frida ringer :) Det skulle inte bli fören efter 11 nångång, så ringde Linnea och kollade vad det fanns för mat i resturangen att välja på idag,men tråkigt nog så visste hon inte de ännu, skulle vara trevligt att få äta lunch med henne idag tänkte jag..
så kanske man hinner sova lite middag innan ja ska träffa Frida också,fast det kanske blir lite tajt med tiden där då, det visar sig.
 
sitter här och kollar barnförsäkringar, svårt att veta vilken som är bäst, har ju två stycken men de gäller bara tills barnet är 6månader så måste ju ha en annan som är till barnet är iallafall 18 år . man får väl sitta och läsa runt på lite olika.
Nu ska jag gå och borsta tänder och lite så sen lägga mig o kolla på tv en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0