Hallå

Sitter här och äter paj som jag nyss gjort, den blev helt okej den.
Blev att umgås med Sara hela dagen idag då, Då inte hennes vän där hörde av sig och Heidi haft annat för sig under dagen , men får se om vi ses sen ist då:)
Är jätte trött nu så ska väl lägga mig och vila ett tag nu strax bara och hoppas på att det händer något sen så att man kan smita undan från städningen som egentligen måste göras, men känner ingen ork alls till de nu.


I magen verkar de vara fullt kalas, vet inte riktigt vad h*n firar men nått måste det vara så livligt som det är där inne:)
Kanske det är lugnt där ikväll sen när jag ska sova,men kan  aldrig tänka mig att ja skulle få somna utan problem ikväll.

Men det är bara att tänka possitivt, skönt att veta att det finns liv där inne :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0