Dagarna går. . .


Var  ju på jobbet och hälsa på tidigare idag,  Kom tyvärr lite senare än vad ja planerat så blev inte äta med Linnea men det var trevligt att träffa er där borta stackare som måste stå där i värmen och jobba.. Usch va varmt det var idag, eller så var det bara jag som är lite över känslig ..
Sen kom Sara förbi idag igen med Alicia, alltid lika trevligt,Kanske blir att ses  imorrn igen :)
Tänkte försöka gå en promenad till tuna park så att ja får röra mig lite och där ska jag då isåfall passa på att äta med älsklingen också.  Senare idag kom också Frida och Honka förbi på en fika, Och Frida hade med sig jätte bulle som vi åt, fast att jag hade bakat massor som ja kunde ha bjudit på, men de hade jag visst inte tänkt på att säga till henne. ah med de gick åt den bullen också. Så trevligt att träffa er två idag, var länge sen, Hoppas på att ni har tid snart igen :)

Lillen livar runt i magen idag också, Så mysigt så, men han lär sig aldrig att han inte ska trycka sådär hårt på revbenen;) stackarn har väl inte mycket plats längre, Men nu är det inte långt kvar tills han är ute i stora världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0