Sorry

Shiit !!
 Nu har det hänt mycket, vart utan internet ett bra tag och har inte kunnat / haft tid att skriva . dåligt av mig !
Vi har precis flyttat till Stenby. . och jag känner redan att ja kommer trivas mycket bra här. Även fast lägenheten ser ut som den gör med kartonger överallt osv.
så skönt att äntligen ha fått allt klart, Pontus min kära vän ska köpa vår andra lägenhet och han flyttar in redan nu i helgen som kommer. Kommer nog kännas ganska knasigt att komma hem till honom nu när man själv är van att bo där. haha , men nu behövde vi större och det är jag jätte glad över att vi hittat.
 För snart är det ju dags för den lille att komma ut till stora världen, Bara två månader kvar nu ungefär.
så i helgen blir det att ta en sväng till Ikea för att handla på oss lite saker ,som en spjälsäng tillexempel, Vi som inte ville ha en vanlig tråkig säng till vår lille men nu får det nog bli det, Vi har letat och letat men hittar ingen speciell som vi fastnat för.
Åhh , nu vill jag bara börja pyssla till rummet som lillen ska få här men man har ingen ork längre, nu är det fullt av kartonger och man har ingen ork till att börja kolla igenom de där, men funderar på om jag ska ta mig i kragen o kolla lite ikväll så man får bort det snart. annars är det väl lätt hänt att det står kvar där ett bra tag till och det vill vi ju inte.
Nu är det dags för att hoppa in i duschen under tiden som pannkakan står i ugnen.

Tack Linnea för all hjälp med flytten ! Du betyder så mycket för mig, vi har alltid lika skoj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0