16:e April

Godmorgon allesammans !

Har myst i sängen ett par timmar, men Liam somnade nu då var det inte lika roligt längre, Tänkte att jag skulle gå och lägga mig en stund till men så blev det inte, inte ännu iallafall, och snart känns det ganska onödigt, klockan är ju redan efter 10.00.
Funderar på om man ska äta något snart, nu börjar jag bli hungrig, ska fråga älsklingen om han vill äta också annars väntar jag en stund till så man får sällskap, haha.

Idag ska jag trätta Honka och Frida lite senare , ska bli trevligt, Antar att ja får ta mig ner på stan då=P

Kommentarer
Postat av: Linda

haha okej. då ska jag ta och ge mig på ett försök här någon dag :) okej! jo klart det gör ont annars vore det konstigt hehe :) man måste ju hantera smärtan, man kan ju inte direkt stänga av förlossningen och gå hem haha. det måste ju göras så det är ju bara att nita ihop. oj ja det gick fort. för vissa tar det ju nästan ett helt dygt. haha okej! du tog inte någon bedövning? mamma drog ju ut min lillasyster själv. lite kul :) haha jo men måste kännas instängt på något sätt att ha något mitt i ansiktet när man har massa annat att koncentrera sig på haha. åh vill verkligen ha en litet att ta hand om. se vilka likheter han/hon får från en och se när han/hon växer upp. det finns verkligen ingenting negativt med barn! jag skulle aldrig skaffa barn sa jag för några månadersedan mensen jag träffade matte har allt vänt. nu kan jag knappt bärga mig :)jag vill ha två barn :) hur länge har du och din pojk varit tillsammans/förlovade då? :) haha nepp idag ska jag inte träna. skönt det faktiskt :) måste lugna ner mig lite så jag inte skadar mig. det är ju bara att kolla på alla som tränar hela tiden. elitermm. varenda en är ju skadad. myskler går av och jag vet inte allt. haha. ja men jag kanske hör av mig. kanske inte idag men någon annan dag :) vore trevligt att träffas! ne springa är inte rikigt min favorit alltid. ibland kan det vara skönt! haha

2009-04-16 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0