Natt

Nu sitter man här igen och klockan har gått över 00.00 ! Varför kan jag aldrig lära mig att lägga mig lite tidigare, Nu kommer jag inte få sova speciellt länge med tanke på att Liam åt 19.30 sen somnade han, annars brukar han äta vid 22.00 nångång, Nu kommer han säkert vakna vid 03.00-04.00. Phuu. ..
Måste iallafall lägga mig nu så att jag vaknar sen när han gapar efter mat :) Så att jag inte somnat så djupt att jag inte hör honom, min lilla älskling<3

Bullarna blev jätte goda, blev inte för mycket kanel alls, inte för min smak iallafall:)





Natti Natti. . .



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad bra att dem blev goda :)

2009-04-16 @ 07:28:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda

gud vad duktig du är på att baka. har lovat mig själv att jag ska lära mig göra bullar en vacker dag då det nästan är ett måste när man har barn! haha. haha jo ibland önskar jag att jag blir sjuk så jag slipper träna ett tag, får inget stopp på mig annars haha. jo visst var det skönt att inte ha mens men som sagt det är ju inte så bra, då är det ju något som inte står rätt till i kroppen och man vill ju vara frisk och känna sig frisk, men skönt var det! åh ad skönt. min var borta i ett halv år. har inte fårtsått riktigt hur det där funkar med mens och gravidilitet (hur det nu stavas)mamam hade mens fast hon var gravid men vanligtvis har man väl inte det. oj! vad länge man ska ha blödning efteråt! vad jobbigt. skönt att du slapp det! :) hatar mens och blod o allt vad det rä. skitjobbigt! usch. gjorde det ont att föda? haha dum fråga kanske. klart det gör ont men det måste ha varit en underbar känsla endå. det måste ju göra ont flera dagar efteråt när allt ska dra ihop sig igen där nere och så. men det är ju så värt det när man har fått sin lilla ängel :) jo Matthias är ju redo för barn. han vill ju jättegärna ha barn. men jag har lovat mig själv att jag ska fylla 23 först. men tror inte jag kommer klara att vänta så länge. men det mäsrker man. måste ju veta att jag klarar av att försörja och så :) det det löser sig alltid! okej :) jo jag fick ju jobbet på lindex via praktiken i skolan. sedan blev man kvar där. jaha :) ja precis. inte långt ifrån ju :)

2009-04-16 @ 08:39:31
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed
Postat av: Jossan

Fan vad du bakar bullar, en riktig bullmamma :)

2009-04-16 @ 11:46:06
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0