2010

Nu är äntligen dessa juldagar över, åka hit och dit, skönt att ta en dag hemma och bara vila, Liam somnade precis efter tre skedar mat, Han är jätte trött efter att bara fått sova små korta stunder dessa dagar. Tänkte ta mig en sväng på tuna park idag men det skippar vi och tar det imorgon med syster istället :) Nu har jag städat lite här hemma och när Liam vaknar så tänkte jag att vi skulle ta en promenad med Milo.
Snart är det nytt år och nya möjligheter, jag har mina planer inför det nya året och jag hoppas att jag kan hålla de, tänker inte skriva här ännu vad jag tänkt pga att slippa alla frågor om hur det går :P 
Kommer kansk eatt byta blogg också tråkigt nog, men återkommer med det isåfall.
Detta pga lite ändringar här och där.

Liam har fått en massa fina presenter dessa dagar, så nu har han massa nya leksaker att inspektera och det känns som om att vi har saker överallt här hemma .

Nu ska jag ta tag i disken som ligger och väntar på att bli ren sen ska jag lägga mig i soffan och bara vila :)


Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

självklart får du det:)

2009-12-27 @ 09:57:21
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad tråkigt att du inte skriver längre, älskade att läsa om dig och din son din vardag osv, har fått många tips och ideer från dig, Keep on Writhing girl !/ En trogen läsare från lund

2009-12-29 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0