Bullar

Sitter här och väntar på att degen ska jäsa till mina saffrans bullar, Liam somnade 12.30 idag, annars brukar han somna mellan 10.00-10.30 och sen sova till 11.15. Så nu fick han mat innan idag coskå, såhär vill jag ha det, ska försöka hålla honom vaken varje dag tills efter att han ätit. Nu sover han ju annars två gånger om dagen.
Sedan kom även Sara och Alicia på morgonen, Fast både Liam och Alicia var väl inte så sitt bästa humör :P Nästa gång kansk ede är lite gladare, får man hoppas. Liam var väldigt trött också.


Hade tänkt att städa lite idag, men som vanligt då man planerat det så har man ingen lust alls till det. Har iallafall tagit en vända här på nedre våningen med dammsugaren och även diskat all disk så lite duktig har man varit.
Inte alls roligt väder idag heller, Men måste ta med Liam ut på en promenad sen, Nyss var jag ute med Milo så han sover gott nu, även om man bara gick är runt huset, Slö hund, sen gillar han inte alls kyla eller regn.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen kanske slänga i lite tvätt i tvättmaskinen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bakar med lussebullar nu, rikitg julstämning =). Vi snacka ju om att kanske hinna ses denna helgen, men jag ska till mormor och baka pepparkakor och på inflyttningsfest, så vi får skjuta på det lite mer.

kramar Camilla ( Xgranne)

2009-12-04 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0